2009. július 14., kedd

E-mail a főszervezőnktől nekünk a kezdetek előttről

most találtam meg, és nem akarom, hogy eltűnjön, és itt van a legnagyobb biztonságban. saját szavaim még nincsenek a LisKaLandra. maximum annyi, hogy aki idetalál ezek után, erre a szóra, hogy LisKaLand, akkor annak üzenem, hogy hello, Andi vagyok, és felvállalom magam, és ez itt a blogom.

"aki aludt az éjjel, az béna:)
össze fogok esni.
nade komolyra fordítva. próbálok összeszedetten írni.
ittvan. eljött. kezdődik. ez már nem is a finis. ezek a finis utolsó centijei.
már csak egy lépés. egy erőteljes lépés, mert a gebasz réme fej-fej mellett halad velünk.
egy a szív, együtt dobban. csak így működik. ezt megtanultam ezen a karon a jópár év alatt.
azért tudtam megtanulni, mert megtapasztaltam.
azért tudtam megtapasztalni, mert azok vettek körbe, akik.
most egymást vesszük körbe. a LisKaLand a mi vámpéterünk.
szívünk a Liska-szív. erősnek kell lennie, hogy betolja megfáradt testünket az utolsó centiken.
hiszem, hogy erős.
ez még nem az ünneplés ideje. de közel vagyunk. és én megelőlegezem: köszönöm. mindannyiótoknak.
hihetetlen erőfeszítéseket tettünk. mert volt egy célunk. egy közös célunk.
a most következő néhány nap sokunknak kínkeserves munka lesz. előjön majd, amire nem gondoltunk eddig. rosszabb esetben elő sem jön.
nem félek. ezt a pár centit már betoljuk. olyan nincs, hogy nem. a gebasz réme bekaphatja.
aki pedig játszik, attól egyet kérek: játsszon. élvezze, amit létrehozott. biztos, hogy jó lesz. olyan nincs, hogy nem. a gebasz réme csak legenda.
ha vége, mindenki ezerfele szalad majd. ősszel viszont találkozunk. megünnepeljük magunkat. aznap este mindenki, aki ezen a listán rajta van, vendégem egy sörre.
irány a dicsőség."

MK

1 megjegyzés:

Nap írta...

szerintem saját szavaid már nincsenek mert a hat órás folyamatos mesélésednél elfogytak :D